Vacker blå himmel <3

0kommentarer

hej hej alla mina vänner.
 
Idat ska jag äta hamburgarg så har jag liggat och slappat lite men också paddlat kanot.
 
Jag paddlade i dag 7 km. Vi hade det skojsigt. Jag rammlade inte i heller mitt rekord på längden och inte rammla i med denna kanot på så lång bit. Men en gång var vi ganska nära hemma och då var det så nära att jag skulle rammla i så att jag fick vatten i kanoten. Så nära var det. Jag rasmus och Bellis var ganska långt före dom andra så vi körde lite extra. Igenkligen var det rakt fram men vi paddlade långt in mot land och ut igen. också körde vi starter när vi hade kommit tilbaka men inte dom andra.
 
Nu eller snart äta hamburgartallrik som mat i kväll. Ska bli smarrigt.
Pappa grillar för fullt.
 
Ni fick se mina muffinsar i dag under ett inlägg. Visst var dom fina. :) Det tycker jag iallafall.
 
Nu på sistone har jag fått nån kommentar. Det tycker jag är jätte roligt jag blir så glad att se att ni vill kommentera. Men jag vill ha lite fler kommentarer och tips vad du/ni vill att jag ska göra eller skriva.
Skulle bli jätte glad. Tipsa gärna era bloggar så kan jag kika in på dom. (om ni har någon blogg så klart)
 
Idag på hyn var det jätte fint på vattnet. Det var spegelblangt nu på slutet. Jag tror faktiskt att det inte heller har regnat i dag :) Men nu på himmelen är det blått och solen börjar gå lite neråt tror jag. Men det är jätte fint tycker jag.
 
Nu öppnar pappa altan dörren och säger att det är mat. Så ska gå och äta nu. Ha det bra så länge. Hej Hej :)
 

Kommentera

Publiceras ej