Dan före Dopparedan <3

0kommentarer

Hej I dag är det dan före doppare dan :)
 
Och hitills av dagen har jag städat mitt rum. Så nu luktar det jätte gott efter dammtorkningen och dammsugigt.
Och nyss åt jag lite tomte gröt. Medans vi satt och åt ringde min bror (Raymond) och han var på väg in till sjukhuset för han har slagits på sin hockey match och då kanske han har brytit tummen.. Typiskt han.. Han fick då match straff. 3 i Hofors och 4 i Borlänge så det var många med i slagsmålet.
Men men..
 
Nu ska jag slå in paketen och sen ska jag baka. Jag ska göra ischoklad och kola och lite smått och gått. Sen ska jag göra efterrätten inför i mon. Det är choklad pannacotta. Det är jätte gott<3
Så i dag är det lite pyssel dag. Men jag hinner inte mer nu. Så vi hörs vell senare inte i kväll tror jag för då får vi fremmande.
Raymond,Malin,Lisa(om hon hinner hem),Pär(fast han bor här över jul men ändå) och Elon(morbror). Så vi blir ett gäng. Vi ska klä granen och äta julmat. Och sen på morgonen i mon så kommer Raymond och Malin hit igen för att äta lite frukost tillsammans med oss för att sen ska vi öppna paketen<3 Också sen ska vi till morfar och Ulla. Och då ska vi vara där resten av kvällen. Men nu måste jag allvarligt gå.. Hej då hoppas att ni får det mysigt i mon <3
Kommer nog hinna ett inlägg till i dag så ni får hålla utkik. ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej