Hela veckan lång.. :D

0kommentarer

HejHej!!
 
Jag blir galen...
Jag bloggade ett jätte långt inlägg på min mobil i måndags och då hade jag skrivit om hela helgen och allt tror jag att jag skrev om. jag skrev iallafall ett långt inlägg. och sen när jag tröck på pubelicera så kom jag åt tillbaka knappen :( Så då blev jag arg!!
 
Men iallafall...
 
Har haft fullt upp hela veckan hitills.
 
Måndag: Träning (innebandy)
 
Tisdag: Träning (fotboll)
 
Onsdag: Var och fikade på hanssons med mina tjejkompisar. Och sen gick vi till Lotta`s för jag skulle klippa mig. Jag toppade bara mitt hår och gjorde lite mer uppklippt så jag kan få lite volym på mitt hår och inte bara vanligt rakt som ligger mot mitt huvud då blir det så tråkigt tycker jag.. Men jag har så mjukt och lent hår sa Lotta så det är lite svårt men det går om man har lite jox och hårspray så går det :) Jag kan ta en liten tips stund och sånt som jag har i mitt hår lite senare. Och min bror Pär kom hem i från kalmar för ett berök för att han ska kolla på ute matchen som brynäs ska spela.
 
Torsdag = Idag: Ingen träning pga. Ont i huvudet så jag har legat på soffan och sovit i några timmar och fåt massage av mamma och då börjar den släppa. Hoppas att det blir bättre snart. Får inte vara sjuk i mon.
 
Imon: Kommer få reda på mitt engelska prov som vi gjorde i tisdags eller i måndags. Och jag tror att jag kommer klara det för jag hade pluggat som en tok eftersom det inte gick så bra sist. Och jag svarade på allt.
Och efter skolan så kommer hela släckten och bakar peppar kakor. Och vi kommer bli ett stort gäng då.
 
Och i helgen ska jag spela båda matcherna. Både lördag och söndag. Så tagga tagga.
 
Men nu ska jag fixa lite saker. Ha det bra så länge!!
 
:)
 

Kommentera

Publiceras ej