Näsvös. Vad ska jag göra...?

0kommentarer

HejHej!!
 
I går blev jag frisk :D
 
Så i går var jag i skolan. En vanlig skoldag :)
Efter skolan var jag med ofelia. Och vi bakade kola. <3 Jätte gott blev det.<3
 
Och i dag har jag varit i skolan. Vi hade en shema brytande dag. Så först hade vi mentorstävling på hela förmiddagen. Sen på lunchen gick nåpgra killan i från våran klass och alla tjejer i från våran klass och gick och åt pizza på rapido. Jag och Wilma delade på en kebab tallrik. Vi fick i oss den. Jätte lyckliga var vi för att vi klarade det. Sen efter lunchen så hade vi olika saker att välja på och då valde jag julpyssel.
 
 
Nu sitter jag i soffan och är redo för att åka till torsåker för att servera på 9ornas bal. Näsvös. Men nu måste jag äta också.. Ha det så bra! Hej Då!

Kommentera

Publiceras ej