sjuk..

0kommentarer

hej hej!!

i dag är jag sjuk. Så är hemma i från skolan. ÅÅH jag hatar det här. i dag skulle vi göra jul godis på hemkunskapen.. Också skulle vi filma en sak på son.. och sista lucia träningen. Men hoppas att det går bra på torsdag. Också missar man träningen.

Jag har ont i magen och haft ont ända sen i går kväll. Tur att man har snälla föräldrar som hjälper en mitt i natten.

men i helgen har jag:

lördag: spelade innebandy match. vi förlorade med 9-6 till sätra...
och påväg hem så stannade vi i valbo. och jag köpte nya skor. bilder kommer lite längre ner.

söndag: Spelade innebandy match. vi vann med 6-2 mot karlholm. det var svårt att spela där för det var jätte litet.. och må fick nästan inte plats på avbytar bänken. så då var det någon som gjorde ett slarvigt byte så ingen gick dit så då lärde jag gå som vanligt.. så jag gick utan att någon sa till mig! alltid jag som måste gå för aldrig vill någon annan..
Men det gick bra ändå.
Sen kom jag hem och då gjorde jag hemkunskaps läxan. och då skulle vi tvätta. sen gjorde jag mitt hemprov i no:n..













Cola dricker jag nu.. det går inte så bra med juice märkte jag..

Kommentera

Publiceras ej