Tredje advent

0kommentarer

HejHej!!
 
Jag har ingen inspration längre.. Men jag ska börja som jag skrev förut. att jag ska börja med tips osv..
Jag har ingen inspration. Är inte så jätte roligt att bara skriva om vardagen. Det är roligt med lite förändringar.
aja..
 
I dag ska jag iallafall åka på kalas hos Liam. Den minsta kusinen. Sen ska vi till mormor tror jag. Hämta en gran. Sen kanske det blir att åka pulka i pulka backen får se med Moa.
 
I dag är det den tredje advent. Så man ska tända ännu ett ljus till. Och ta en present ur strumpan. Varje söndag så får jag något i julstrumpan. Jag har fått små julgranskulor och en choklad tomte. Idag vet jag inte vad jag kommer få. Har inte kollat än. Men det ska jag göra efter frukosten kanske. Men jag ska fixa lite saker nu. Men kommer lite senare om några minuter eller timmar.
 

Kommentera

Publiceras ej