äntligen!!!!

0kommentarer

Hej Hej!
 
Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket i dag.
Men i mon kanske jag ska in till Siba och köpa en systemkamrea.
NikonD3000 kanske det blir.
Ni kommer se en bild lite längre ner i inlägget:)
 
I dag har jag inte gjort så mycket. vid 6 tiden kanske det var eller kanske till och med senare så var det jätte fint väder så vi åt paj ute på altanen.
 
Det har varit lite mysko väder i dag..
 
Ena sekunden regnar det för fullt sen blir det knallblå himmel utan moln typ.
sen kommer det moln och regn....
så har det hållt på typ hela dagen......
 
Vet inte om jag ska börja göra lite mer video bloggar?
Men jag är så dålig på det...
Vet typ inte vad man ska säga.....
Men man får vell göra typ ett manus så man vet vad man ska säga....
 
HaHa! XD
 
jag lyssnar på spotify men jag tänkte ge lite låt tips som jag har på min lista.. och länka dom i från youtube.....
HÄÄR KOMMER DOM!!!!!
 
ska försöka har alldrig gjort det förr!!!!
 
I`m all yours.
 
Don`t Wake Me Up.
 
eehh tar bara två i dag... kommer kanske mer någon annan dag :))
 
Blev ingen fotografering i dag :/ bara för detta väder men blir vell hen hel del i mon :))
 
Blir ingen mer bloggning mer nu förns i mon. då ses vi då :)
Ha en bra natt så hörs vi i mon<3
 
Ett medelande Till Alma Svensson! :
Alma jag saknar dig otroligt mycket och hoppas du kommer få det bra i cypern nu en hel vecka. Så ses vi sen när du kommer hem till hofors<3  Kram <3
 

Kommentera

Publiceras ej