Fullt upp!

0kommentarer

hej hej
 
i dag har jag mycket att göra.
 
börja med att damsuga mitt rum ( hann inte det i går) sen blir det att åka upp till bruket och gå på sportringen och prova innebandy overall. sen in på happy homes och in på coop och apoteket.
 
sen ska jag hem och antingen efter jag har damsugigt ska jag duscha.
 
sen ska jag på kalas hos Linn. Hon fyller 11år idag. Så grattis till dig bästa du<3
 
Sen   blir det vell lite fotograefring.
Jag har råd med en systemkamrea men när jag har köpt den har jag inga pengar kvar så jag måste jobba som sjutton denna vecka så jag kanske hinner köpa en till Norge resan. Min farmor fyller 70 år så då ska vi åka dit på ett stort kalas. Vi ska hjälpa farmor att ordna. eftersom vi ska bo där i kanske rundt över en vecka. Och jag längtar otroligt mycket efter mina vänner i norge och så klart mina kusiner som jag saknar otroligt mycket efter. Dom är tre stycken och heter Ine och hon är 12år. eller fyller den 3 agusti fyller hon 12. Daniel som är14år eller så kommer han bli 14. Jonas kommer bli 7 eller men han fyller år den 29 september tror jag det är för min andra kusin som fyller 7 fyller samma dag som han och jag tror det är den 29 sep. Jonas blir 8 för att han är ett år äldre än Tilde kom jag på..
 
Just nu: sitter jag i min soffa med datorn i knät och poppar musik. och funderar om jag ska göra ett ryck.
om det ska bli något damsugning.
 
men vi syns säkert under dagen. hare bra så hörs vi :)
 

Kommentera

Publiceras ej