HEELA VECKAN I NYKÖPING!

0kommentarer

hej hej !!!
 
nu var det typ en vecka sen!
 
Jag tänker berätta hela min vecka för er.
 
Jag skrev i går men då när jag pubilicerade försvann internett!!!!!!!!!!!
Arg blev jag för jag skrev jätte långt inlägg Skrev i kanske en timme!
 
Men jag tänkte berätta min vecka (igen)
 
Söndag: Tävlingen började. Då paddlade jag K-1 200 meter. Gick ganska bra. Tävlade också K-2 200 meter med Amanda! Det gick också bra.
 
Måndag: Tävlade K-1 500 meter. Gick bra. ( Jag glömde bort alla plaseringar för jag paddlade över  10 lopp)  K-2 500meter gick bra!!!! :))
 
Tisdag: Åkte till Kolmården med Kanot klubben med familjer.
 
Onsdag: Tävlade K-1 2500 meter Det gicvk inte så jätte bra.... Jag ramlade i men jag fortsatte ändå och då kom jag jätte långt efter så jag kom sist :(  Tävlade också K-4 500 meter och då kom vi trea så vi fick brons.
Sen paddlade vi också 75 meter lopp. Jag klarade loppet men sen rammlade jag i och då fick jag simma över 100 meter för båten kom aldrig!!!! :( så publiken fick hjälpa mig! sen när jag kom i kanoten igen så kom båten och hjälpte mig lite sen så körde jag i något rep 1 meter bort där jag var så då vickade jag igen. Sen paddlade jag tillbaka och då rammlade jag i vid bryggan jag vet inte varför? det var ingen kanot dag för mig.
 
Torsdag: Paddlade K-4 2500 meter då kom vi 4a :/ nästan fick vi en midalj.
Sen paddlade vi också staffett och då kom vi trea så fick ett brons till.
Sen paddlade vi också K-4 200 meter då kom vi trea vi var 2 och en halv sikund från att komma 1a i från guldet!!!!!! Och 1 sekund från silvret. helt sjukt gämt.
 
Fredag: Sista dagen och gick super i K-2 2500 meter. kom 4a av 8 stycken En  av dom som var framför oss höll på att ramla i och då skulle vi fått brons men dom rammlade inte i men det var jätte nära. Och andra K-2an i från hofors ramlade i :( För det var jätte vågigt med vitvågor......
 
Lördag: Vaknade vid 10 och sen åt jag frukost och det bestog av flingor macka och safari yogurt Banan! .
Sen blev det så klart jätte fint väder när vi skulle hem 25 grader och sol med typ inga moln!!!!!!!!
Vi kom hem vid typ halv 7 eller något kollade inte på klockan..
 
i mon vet jag inte vad jag ska göra blir kanske va med någon eller något.
Bilder kommer sen för jag har knäppt så mycket bilder så det går typ jätte segt. men ska fixa det på något sätt. så bilderna kanske kommer under kvällen eller så kommer dom i mon för hoppnings vis.
Lovar att fixa det så fort jag kan.
 
Men nu har jag inte så mycket mer. syns säkert om inte så långt tid.
 

Kommentera

Publiceras ej