Lite planer framöver

0kommentarer

hej hej !
 
i dag vet jag inte direkt vad jag ska göra :)
måste hitta på något snart :)
Blir kanske att knäppa kort men är inte riktigt säker :)
men det blir kort men vet inte när och så där :)
 
ska iallafall lägga upp lite bilder som jag ska lägga in på datorn.
först!
 
men !!!! nu hör jag några regndroppar på altan taket :( inte en ända dag utan regn!!!!!
 
Jag ska åka till norge på fredag och då ska jag vara där i över en vecka. vi ska åka hem på måndag ska vi iallafall vara hemma inte nu på måndag utan nästa. Sen åker bara jag bort på tisdan och då ska jag ut och resa med mormor och roger i husvagnen och då ska mina två minsta kusiner vara med Tilde och Liam.
Vi ska åka till järvsö och gå på järvszoo och vi ska ha husvagnen i orbaden. Det kommer bli grymt kul tror jag :)
 
Men nu har jag inte så mycket att skriva tror jag för jag måste ta på mig ett par strumpor fryser om fötterna som bara den!
 
Kram på er alla!!!
 

Kommentera

Publiceras ej