Man gör allt för sina läsare!

0kommentarer

hej hej !
 
just nu sitter jag i min soffa på rummet och funderar på om jag ska ut och knäppa kort.
tycker det kan bli fina kort när det har regna. lite vattendroppar på bladen . det tycker jag är fint.
 
Idag har jag mublerat om mitt rum och städat det. Det blev helt okej.
det är svårt och mublera mitt rum tycker jag.
kanske kommer bilder sen :))
 
i mon vet jag inte vad jag ska göra men man hittar alltid på någonting. man får ta dagen som den kommer helt enkelt.
 
Har inte så mycket mer men vi hörs nog i kväll om det går att föra över bilderna för det var krångel sist för det står bara och laddar på samsung kies.......
får annars göra det som jag gjorde sist över med dom till fb och ta dom där i från och spara på datorn. det tog lite tid men som sagt gör man allt för sina läsare<3
 
Vi hörs nog i kväll annars blir det i mon så ni få hålla utkik under kvällen.
 

Kommentera

Publiceras ej