Paj!

0kommentarer

hej hej !
 
i dag har jag inte gjort så jätte mycket!
 
börjar med vid Lunch kom Emil, Erik & Anneli på ett besök en sväng.
Då spelade vi lite tv spel och wii.
Sen har jag varit med Lisa resten av dagen typ. Asså Pär har jobbat och då stannade hon kvar för hon sov här i natt och det ska hon nog göra i natt också.
så då har jag och Lisa varit på Pärs rum och då har hon suttit vid datorn och jag vid IPaden. och då spelade jag Sims och då i familjen var det två killar och en hund bara som pär hade gjort och då råkade jag och Lisa göra dom två till ett par.... dom blev alltså bögar:S
HaHa!!
 
sen kom pär hem nu i 25min och sen åkte han på innebandyträning. så nu ska jag in till Lisa igen och ge henne slällis :))
och nu sa mamma att det finns paj på bordet<3
 
så ni får ha det bra tills vi syns i kväll :))

Kommentera

Publiceras ej