Bilder + min dag

0kommentarer

'
hehe det var lite bilder från i dag. den här sista bilden är jag till vänster och jåssan till höger :)
 
 
i dag har jag varit till Linn och bakat in för släckt träffen. vi bakade som ni kanske ser kärleksmums vi bakade två plåtar :)
sen gick jag hem och mötte jåssan påvägen och vi knäppte kort. sen efter ett tag gick jag hem och bytte om och så sen så åkte jag på kanotträning. :))
 
det var lite om min dag:)
 
i mon är jag taggad in för släckt träffen och då ska jag knäppa kort som bara den :)
men ni kommer kanske inte hinna se dom om jag inte hinner det i mon för jag tror vi ska åka ungefär direkt efter.
men annars får ni se dom efter jag har kommit hem.
jag ska försöka prova mobil upptatera. men har aldrig gjort det förut ska försöka :)
 
annars så kanske vi syns i morgon bitti innan vi åker till släcktträffen :)
 
Har inte så mycket mer nu :)
 
ha det så bra:)

Kommentera

Publiceras ej