En bild säger mer än tusen ord..

0kommentarer

<3


hej hej!!

just nu är farmor och vigdis (farmors syster) här.
dom kom i går kväll eller vid midnatt.

sen i morse så spelade jag fotbollsmatch. vi spelade jätte bra. men vi förlorade igen med 2-1 när det var bara några minuter kvar så kom det in ett mål.

första halvleken  blev det 1-0 till hedesunda andra halvlek så gjorde vi 1 mål och dom ett till i dom sista minuterna.....

så 2-1 till hedesunda.

men dom ligger ganska högt upp i serien så vi spelade jättebra.

efter matchen åkte vi hem å jag duschade. sen kom mormor och roger och linus.jag fick en försenad födelsedags- present.

och det var nån muffins / cupcakse maskin. man gör smeten sen häller man i det i den så blir det muffins.
jätte goda blev dom eftersom  man måste testa.
ser ungefär ut som ett våffelgärn fast med dropar i.
(kommer bild sen )

sen efter ett tag åkte vi och handlade mat tills på fredag eftersom min broder tar studenten<3
fast han ligger i soffan och har kötern feber (stavning?) men doktorn sa att han kunde vara med på fredag så länge han orkar för det smittar inte så mycket.

sen åkte jag på fotbollsträning.
den var jätte rolig tyckte jag många roliga övningar.

sen kom jag hem och duschade och lekte lite med filip och det var att spela fotboll..


och nu ska jag äta hammburgartallrik. grillad hammburgare.

ha det bra:))



Kommentera

Publiceras ej