fredag!

0kommentarer

hej hej !

i dag har jag varit hemma typ hela dagen bara chillat helt enkelt.

eller vid 5 kanske då kom alma.
vi lagade pizza och sen åkte vi på cirkus.
den var ganska bra faktiskt.
vi hade vit biljett och då fick vi sitta längst fram.
dom sprutade bara lite vatten så man blev lite blöt.
clawnerna var helt klart roligast.
det var kanske lite läskigt när dom stora hästarna gick mot hen och galopperade i full  fart.
men hundarna var sötast.

sen när jag kom hem så hade vi lite mys med popcorn.
och tittade på fotboll.

 
i mon kommer jag nog inte göra något speciellt.
inte vad jag vet iallafall.
eller jo det vet jag visste.

jag ska paddla lite och på student fest för Malin<3
om jag hinner ska jag vara lite med linnèa.

på söndag ska man ha fotbollsmatch i årsunda (stavning?)
då jävlar vinner vi.

ska kika lite vidare på fb sen sova lite tror jag.

ha det bra så ses vi kanske i mon om jag har tid:))


Kommentera

Publiceras ej