godisförbud:/

0kommentarer

hej

ni vet att amanda och linnea sov här i natt och i dag har jag och amanda chillat tills alma och elin kom.

alla vi 4 åkte på min matta asså en glid matta med sopa också sprutar det vatten på sidan.
sen så hoppade vi lite och då åkte amanda hem och sen gick jag alma och elin in i husvagnen och prata lite sen så körde vi skp.

i dag har det varit ganska okej dag faktiskt men jag vill ha solen tillbaka....
vi har inte haft nån sol typ sen sista maj...
jag vill ha riktig sommar.

i mon vet jag inte vad jag ska göra.
tror jag ska städa mitt rum osv.

ska kika på några till bloggar och sen ska jag nog göra mig redo för att sova.
jag är ganska trött.

tänkte bara berätta att jag och Bellis har godisförbud tävlig fram till kanotsm.
vi bestämde först att ha det som nyårs löfte men det gick i 2 veckor bara för att dom har öppnat en godisbutik här i hofors och då gick det inte att hålla sig något mer.
men nu provar vi på nytt.

ville bara säga det:))
ha det bra så syns vi säkert i mon:))

haregött:))

Kommentera

Publiceras ej