har haft fullt upp!!

0kommentarer

hej hej!

i helgen har det varit kanottävling här i hofors och det gick bra.

vi fick jätte mycket beröm för vi hade ingen förskenat lopp eller annat strul vi klarade så vi blev glad för det:))

synd är det bara att det har varit skitväder hela helgen.



FREDAG: Var i skolan som vanligt och sen åkte vi några tjejer till bessemefesten på centrumet. Vi började med att äta lite langos. sen direkt till karusellerna. och sen blev det att gå på marknaden.
sen cyklade man hem. och bytteom för sen åkte man upp till tolven och välkommna all folk som kom då.
åt potatissallad och rostbiff eller jag vet inte var det var men potatissallad iallafall.
åt det där uppe!!

LÖRDAG: Vaknade vid 7 tiden se4n åkte man upp dit vid 8 tiden så började tävlingen 9 första starten gick då.
höll det på hela dagen.
tävlade 500 meter lopp och 200meter lopp.

SÖNDAG: samma som på lördagen.
på kvällen åt man pizza fast jag åt kebab kom jag på.
paddlade 2500meter lopp.

Måndag som  är i dag har jag inte gjort något mer en att vara i skolan typ.

fast jag ska nåka till klipperian om en halv timme och sen ska jag baka lite muffins<33

har inte tid att blogga mer nu<333 ha det bra så hörs vi nån annan dag:))





<333333  


saknar dig<33

Kommentera

Publiceras ej