Ny vecka nya möjligheter. x2

0kommentarer

hej hej!!!
 
i dag har jag typ varit sjuk.
ont i magen i morse men det gick över och var man lite förkyld och så. så jag låg bara på soffan hela dagen.
 
men i mon måste jag vara bra för jag ska vara med linnea.
vi ska hitta på något.
 
den här veckan kommer vara jätte bra.
och den kommer vara as kulk alltså.
 
Måndag: i dag skulle jag träna fotboll och paddla kanot men som sagt är jag typ sjuk så den blev inge vidare.....
 
Tisdag: Vara med Linnèa och vi ska blogga och göra video blogg för vi har frågestund. så då ska vi svara på alla frågor i video.
 
Onsdag: Åka och shoppa med Elin och Elna och Bellis Line och Amanda.
 
Torsdag: Åka till grönalund med massa människor.
 
Fredag: Va med nån kompis eller något.
 
Lördag: Åka på släckt träff hela dagen och senare under dagen ska man åka till nyköping för kanot sm.
 
Söndag: då börjar man tävla.
 
Måndag: Tävla.
 
Tisdag: Åka till kålmården för man är ledig från kanot då.
 
Onsdag: Tävla
 
Torsdag: tävla
 
Fredag: Tävla
 
Lördag: åker kanske hem då eller på Söndag.
 
det var typ 2 veckor fram.
 
har inte så mycket mer.
ska kika in dom andra bloggarna nu....
ha det gött så hörs vi.
 
 

Kommentera

Publiceras ej