sommarlov!!

0kommentarer

hej hej

nu har vi sommar lov<3<3333

i går hade vi skolavslutning.
efter skolavslutningen åkte vi och fikade med farmor sen så åkte farmor och vigdis hem.
sen efter lunchen så åkte jag hem till madde (min kusin)
 där var också amanda och vi tittade först på en sorlig film och sen kurra gömma
& sen sminkade madde mig och amanda och vi hade modevisning med hennes klänningar vi hittade i gaderoben:))

sen efter ett tag åkte jag hem för att vänta på mamma för vi skulle åka till lillåns skolavslutning.
många kusiner att titta på och träffa alla gammla fröknar<3
sen åkte vi hem till familjen henriksen och åt pizza.
20 st var vi och dom ssa att det skulle ta en halvtimme men det tog lite över en timme....
sen efter maten åkte jag och amanda upp till folkan för lite fest.
där träffade vi också alma och jonna.
och då var vi 4.
vi dansade jätte mycket och tittade på konsär.

i dag ska man vara med linnèa.
vi kommer hitta på något roligt som vanligt.
och på fredag ska jag och linnèa på cirkus.
kommer bli as kul<333

har inte så mycket mer nu!!

hare bra!


jag är näst älst men typ kortast:/

Kommentera

Publiceras ej