!

0kommentarer

hej hej!!

i dag vaknade jag lite över 10.
i dag ska man på cirkus.
vet inte med vem skulle gå med linnèa men tydligen fick hon inte:(
vet inte vad jag ska göra mer får se.
 Ringde precis Alma och hon ska nog följa med mig på cirkusen:))

i går var sov jag hos moa natten till i går alltså.
vi tittade på solsidan.
sen på morgonen i går pysslade vi.
sen gjorde vi lite korv och cyklade upp till fotbollsträningen.
sen duschade vi där och sen cyklade vi ner till Emils dagis och hämmtade honom så cyklade vi hem.
sen åt jag mellis hemma och sen cyklade jag till moa igen.
då pysslade vi klart och sen åkte jag hem för att byta om igen.
åkte på kanotträning.
fick stå och vänta på min sjus i typ 10 minuter!!
rammlade i det gjorde jag också och blev is kall!!

sen när jag kom hem så knäppte jag kort!
det var många av dom ni fick se i går men några var sen förut i veckan!

sen åt jag mat och bloggade!

det var typ min dag.


jag äter glass.

det där gjorde jag i går!


Kommentera

Publiceras ej