kanske lite ointressant inlägg!! Men läs!!

0kommentarer

hej hej !

i dag ska jag paddla och på student middag.

i dag vaknade jag 9 för att dörren på toan smälldes igen:(
det kanske inte var så intresant men har inget att skriva om typ.

just  nu tittar jag på tv och vet inte vad jag ska skriva!

jag undrar om någon som är duktig kan göra om min hether så då får ni kommentera. om ni är gulliga att hjälpa mig<333

i helgen har vi kanot läger.
vi ska sova där i natt men vet inte om jag kan sova över eftersom jag har samling för matchen kl8 i morgon bitti...

i helgen ska jag försöka knäppa lite kort och så.

ska köpa en systemkamrea.
knäpper bara med min mobil nu ´för min kamrea gick sönder för typ 2 månader sen.
så jag håller på att spara.

ska börja göra mig i ordning ska åka om 45min.

ha en bra lördag så ses vi.



Kommentera

Publiceras ej