when nothing goes right,go left.

0kommentarer

hej hej alla:))

i går var jag ledig i från skolan och åkte till gävle ist för pär tog studenten.
sen åkte vi hem och åt mat med släckten och myste och hade super trevligt.
somnade på soffan när alla hade åkt hem var super super trött efter en sån ganska varm och solig dag.

sen i dag var man med i tidningen tror jag. har inte tittat med folk säger det.
kommer med lite bilder sen som jag knäppte lite under dagen som var i går alltså...

har inte så mycket i dag ska senare under dagen paddla k4 det är typ det ända...

kanske va med nån vet inte riktigt:))


kommer med många bilder från i går!



jag och lisa trängde oss fram längsfram brevid rektorn så vi skulle få bra kort.














en 4 åring kan redan göra en riktig vålt...

jag fixar välkommsdrinkar med malin














det var lite bilder jag och lisa har knäppt titta också in på lisas blogg om ni vill.

HÄÄR!

ha det bra kram

Kommentera

Publiceras ej