har jag något fel??

0kommentarer

hej hej !!'


jaja i dag har jag varit jätte konstig jag har typ skrattat åt allt jag har sakt så jag blir nästan lite dryg tycker jag.......................

men men aa i dag så har det varit en vanlig måndag som har varit skola träning.

och i mon så ska jag cykla till skolan <3 märks att det börjar bli vår/sommar <3

har inte så mycket att skriva i dag men nu ska jag iallafall lägga lite bilder på datorn från min mobil som jag knäppte i dag . och sen ska jag läsa och titta på tv.


joo i går hade vi match mot storvik och vi vann med 5-9 till oss <3

första perioden blev det 3-1 till storvik också efter andra 4-5 till oss och tredje 5-9 till oss så vi vann till slut och jag gjorde mål i andra perioden <3 stolt <33

har inge mer att skriva just nu men hejdå! hahaha x'D 



 
man sparar alltid det bästa till sist å är det bara :))

Kommentera

Publiceras ej