Match!

0kommentarer

HejHej!!
 
Idag så har jag inte gjort så mycket..
 
Eller jag börjar med lite sovmorgon. Började klockan tio över nio. Hade idrott på direkten.
Och sen efter skolan så åkte jag buss hem och sen så lär man gå lite mer än en kilometer. Eller det gick rätt så snabbt i dag för att jag gick med Sofie för hon och jag var en stund i dag. Men sen så kom hennes mamma och då lärde hon åka hem. Hon åkte för typ 45 minuter sen. Sen dess har jag bara suttit i soffan och tittat på tv.
 
I kväll eller klockan sju kanske jag ska åka och titta på Dam match. Med Elin Nordström ska jag gå med. Ska ringa till henne eller smsa henne vilken tid vi ska mötas osv.
 
Men nu ska jag föra över lite bilder från kameran så kanske ni får se några snart så holl ögonen öppna. Tänkte ge lite tips kanske. Ska kanske börja med det.
 
Men det kommer i kväll i sånnafall eller lite senare under kvällen om jag hinner.
 
Vi hörs :)
 

Kommentera

Publiceras ej