mobil inlägg+skador...

0kommentarer

hej hej.

i dag har jag tränat fotboll. Gick suuper. fast jag fick en rätt så hård boll i ansiktet.. Men det gick bra. fick den vid ögat så det gjorde rätt så ont. Men de kan hända såna saker ibland. det jag mest var rädd för är att jag kanske skulle bli blå..
Jag grät inte för det tycker jag är rätt så pinsamt.

En gång när jag och mitt innebandy lag var på en cup i Falun vid jul. då spelade vi mot Arboga och då var odet en som slog mig på min hand. jag satt mig på bänken och då kom det en liten tår. sen efter matchen då kunde jag inte hålla mig längre..
jag började gråta. mamma hjälpte mig och fixa så jag kunde kyla.
efter några månader var jag fortfarande jätte blå och jag kunde knappt röra pekfingret. jätte ont hade jag och då åkte jag och mamma upp till hällsocentralen (stavning?) hc iallafall;) och då berättade doktorn att jag hade fått en inflammation. och då fick vi en salva så det skulle bli bättre.
Sen dess har jag haft ont och jag har ett litet märke. Jag blev slagen på själva handen ovan på. neranför pekfingret. aa iallafall...

i mon ska jag inte träna eftersom det inte är någon.. ska Vell plugga och kanske hitta på något med någon. vi får se.
i mon i skolan ska tjejerna bada. men jag slipper.:) för jag ska på elevråd:)
men nu ska iallafall sova.




juste vet ni?? jag har fått i hop pengar nu när jag har sålt jultidningar och då har jag pengar sen min gamla cykel jag sålde osv. så nu har jag råd med en i pad :) lycklig tjej häär:)

sov gott<3



har världens snällaste hhk lärare:) efter maten vi gjorde på lektionen så fick vi ny bakta citron kakor. hon bakade medans vi gjorde mat:)

Kommentera

Publiceras ej