Nov. 14, 2012

0kommentarer

hej hej!!

i dag så har jag badat med ofelia Amanda och cornelia och sen så var det några som vi typ känner där också som vi typ va med?;) vi körde boll jaga och lekte lite på bläckfisken:) knuffades ner gjorde man.. och så klart så bubblade man i bubbelpolen:) <3

sen 5i 6 gick jag upp och då så blev jag färdig lite innan halv så då gick jag upp och väntade på skjuts med cornelia. sen så var jag hem och åt lasange<3 och sen vidare till ishallen för att kolla på brorshan. och dom vann med 4-3 jätte bra match med mycket fart:) och sen åkte jag hem och gjorde lite engelska och blev färdig med några frågor man skulle göra så nu bara glosor kvar:)


i mon ska jag träna innebandy i värna hallen. Sen så klart gå i skolan:) sen vet jag inte . plugga till omprovet i engelskan efter träningen blir det nog och lite glosor till läxförhöret på fredag:)


men nu ska jag sova. puss:)
hittade min so bok i dag som har varit borta hela veckan..:)

Kommentera

Publiceras ej