???Sova nu???

2kommentarer

Är jag trött nu?????????

Vad är det här... Jag är trött nu och ska sova för jag är så trött.. Tror det är den tidigaste kvällen på välldig välldigt länge..
I dag har jag varit i skolan och tränat lite innebady. Super kul som vanligt.
 
Ialllafall tänkte jag köra igång med lite olika saker här på bloggen.
Tänkte börja med:
 
1.Dagens Diss..
2. Dagens bild.
3. Kristin tipsar
4. Länk byte
5.Kanske nån video blogg på de å.
6. 10 dagar
 
Tror jag ska blogga om det ett tag fram över nu och så klart min vardag.
 
Nu ska jag kika på Almas blogg och Jonnas blogg och Linneas blogg och jossans osv.
Har inte tittat på dom påen vecka kanske.. Pinit.. Förlåt mina underbara vänner för det <3
 
Neeh nu ska jag soova<3 puss
 
(om det är några stavfel så kan det vara för att jag skriver på mobilen.. och det gör jag ofta nu för tiden.. Så det kan bli lite slarv fel..
 
 
 

2 kommentarer

Cornelia

15 Nov 2012 23:02

Min då... :)

Cornelia

15 Nov 2012 23:03

Blogg alltså!! :)

Kommentera

Publiceras ej