4 Dagar

0kommentarer

Dag 11: Hur många följare har du haft som högst på din blogg?
 
Jaa du jag vet inte? Inte riktigt säker på denna fråga. Men kanske är vid 153 personer tror jag. och 232 på sidvisningar..
Vet att det inte är så mycket. Men är inte en av dom största bloggarna i sverige.
Men jag vill komma upp till 300 iallafall så sprid gärna min blogg. Om du har en blogg. Länka den då i kommentars fältet.
 
                                                                                                                                                                                         
 
Dag 12: Dina tre största idoler.
 
Jaa det blir Jakob Silfverberg, Maria Montazami, Jag vet inte den tredje. Men dom två får duga <3
 
 
                                                                                                                                                                                         
 
Dag 13: Nämn tre saker du behövt till en öde ö.
 
Solglasögon, matochdryck, någon av mina vänner<3
                                                                                                                                                                                         
 
Dag 14: Hur är din stil ? (kläder,smik)
 
Jaa nu har jag faktiskt börja sminka mig lite eftersom jag blir så röd under näsan av något. Det är inte finnar heller så jag vet inte vad det är.. Så det blir lite puder som jag har köpt på H&M och i bland kommer lite mascara. men det är inte min grej..
Sen kläder är legings och någon tunika för jag tycker att jag inte är fin i tajta kläder.. Också lite jeans och en huvtröja. Och mössa när det är kalt. Som nu. Min lugg sitter oftast uppe med ett hårspänne. Det är väldigt o ofta jag har uppsatt hår nu för tiden. Men jag hade det faktiskt i dag.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej