Gammel mormor<3

0kommentarer

Hej Hej!!
 
I dag har jag tillbringat halva min dag i hofors hallen. Först spelade jag en match och i första perioden så var det 3-1 till oss andra blev det 4-4 tror jag och i tredje 4-5 i sista sekunden så blev det mål till alba.. och jag blev utvisad..
Bra jämn match ändå. skottstatestiken i första perioden blev det 15-9 till oss osv..
Riktigt rolig match var det för det var så jämt och för att det var fart hela tiden.
 
Efter min match så åt jag en korv och tittade på matchen.
Sköt på mål i period pauserna.
 
sen har jag bara typ varit hemma och varit på kyrkogården och tänt ett ljus för gammel mormor Grata som skulle ha blivit 94 år men som blev 92 år tror jag sen lämnade hon jorden. <3
Älskar dig bästa du <3
 
I mon har jag inga stora planer. Det får vi se i mon vad som kommer hända..
 
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om egentligen..
 
Kanske göra någon sån här dag. kanske det kanske måste bli klar med alla någon gång. Ni får gärna tipsa lite om vad jag kan blogga om. :)
 
Men nu ska jag fixa lite grejer och äta chokladpudding som efterrätt. så måste göra det först. Och i dag till middag var det plankstek <3 loveit <3
 
Ha det bra nu alla älskade läsare.
Ta vara på livet här och nu <3
Saknar sommaren redan <3

Kommentera

Publiceras ej