Halloween.

0kommentarer

HejHej!!
 
Nu har jag varit dålig på att upptatera nu igen..
 
Men i går så var jag med Jåsefin. Hon kom hit i snö stormen. Och då var vi inne lite först sen så gjorde vi lunch. Vi gjorde blåa makaroner :) HAHA!!
Senm gick vi ut och åkte bob och maddras. Sen gick vi hem efter en stund och då så gjorde vi en jätte fin snögubbe/snötant. Jätte fin. Sen gjorde vi en snö lyckta också som jag tände i går kväll när det var mörkt ute. Iallafall vid fyra så åkte jag på innebandy träning. Super kul. Kom hem kvart i sex kanske. Sen duschade jag och åt rotmos och norsk korv. Jätte gott<3 Sen började jag att packa väskan. Jag ska till mormor tisdag till torsdag. Så kommer nog inte bli så bra upptatering men man vet aldrig. kan låna deras dator t.ex. Sen på onsdag eller i mon så tror jag att det var halloween. Så då kommer säkert någon att knacka på dörren... Läskigt.. Tur att inte jag är hemma då :) MEn på onsdag kväll tror jag att vi ska ha halloween party hos mormor. Suuper kul. Förra året så fick vi gå ut när det var jätte mörkt ute och då fick vi leta efter presenter.. Läskigt men jätte kul. Sen så körde vi köra gömma ute med Roger och då gömmde han sig på bryggan och då hade han en ful mask på sig så jag och isak höll på att börja gråta vi blev så j*kla rädd. Men kul var det sen :) 
Mormor och Roger bor i Håsjön. Det är en sjö som ligger ungefär kanske 4 kilometer eller 5 kilometer i från korsån. Nu gissade jag bara men det är inte så långt där i från.
 
Men nu ska jag fixa lite saker. Så syns vi sen. Ha en bra Halloween.
 
Puss på er:*
 
P.S Bilder kommer snart på snö gubben och lycktan osv.. Hej Svejs!
 

Kommentera

Publiceras ej