Huvudverk!

0kommentarer

HejHej!!
 
Jag har blivit rätt så dålig med det här att blogga. menmen...
 
Iallafall så i dag har jag gått i skolan och tränat.
Jag Amanda & Linnea kör en stegräknar tävling. Och det går ut på att få så mycket steg som möjligt. och det ska vi köra med tills 1 december. I två hela månader ska vi köra det.
Hitills i dag har jag bara 7093 steg för att jag råkade att glömma sätta på den i morse... så jag blev av med några hundra.. märkte den vid 10 ungefär..... 3 timmar bara borta...
men men jag leder nog hitills hoppas jag :)
 
Imon ska jag "leka" med Alma svensson. Vi tänkte till Valbo för jag ska handla lite saker men tror att inte mamma kunde för hon ska sy. hon måste vara med för att jag ska köpa en klänning. För att jag ska på bröllop den 13 okt. I norge faktiskt. så jag ska åka till farmor. Då kommer det bli kort.
 
Men nu ska jag gå och sova för jag har grymt ont i huvudet! God natt :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej