Norge

0kommentarer

hej hej!!

nu har det inte varit mycket upptateringar här inte.
Det är för att jag har varit i Norge på bröllop. Jätte fint var det. God mat och trevligt sällskap. tror det var 166 personer till maten och sen till festen 200 personer så det kom 50 till ungefär. jätte goda tårtor tror det va runt 20 tårtor och då över driver jag inte. var säkert mer är 20 för det var ett helt lång bord med tårtor. jag knäppte kort på alla så då kan man räkna alla kort och se hur många tårtor det var. Jag skriver med min mobil så det kan bli lite slarvigt och kanske om jag tänker skriva har då blir det här istället.. XT9 har fått någon fel....
Iallafall så åkte vi till Norge i torsdags och hem igen i går. I torsdags aå kom vi till Farmor klockan 1 på natten bara för vi startade inte förs klockan 4 för jag lärde gå i skolan hela dagen och jag slutade inte förs klockan kvart över tre. och mamma kom hem typ lite över halv fyra. sen den halv timmen packade vi i allt i bilen och fikade. Pappa hade som tur satt på vinter däcken. för det snöade i går när vi åkte hem. jätte mycket faktiskt. På den sista platsen det snöade var det tre mil kvar till Orsa så inte så långt bort. Där hade dom till och med skottat på vägen för det hade kommit så mycket snö. sen när vi kom till Falun så spö regnade det... ända hem..
så det äe lite blött.
Alla nätter sov vi hos farmor. Fast utom en och det var lördag natt för då bodde vi på en camping nära festen. så vi fick gå dit. kanske 300 meter eller 400 säkert 400 iallafall.
vi sov i ebba liten stuga.

Nää nu måste jag kliva upp.
ha en bra dag:)

(skriver mer sen)

Kommentera

Publiceras ej