Oct. 20, 2012

0kommentarer

hej hej!!

i dag har det varit en Chill dag. Bara varit hemma. Fick besök av mina små kusiner. Tilde och Liam. Vi spelade monster buzz. Jätte kul. Jag vann som vanligt;) Sen så när dom åkte hem så började jag att fixa lite. För vi skulle ha middag i dag. Pär har kommit hem och Raymond kom hit och hans flickvän och Pärs flickvän Lisa. Alla vi sju stycken åt mat. Vi åt potatis och något kött med typ gräddsås. Jätte Jätte Gott var det. Sen så åkte Malin till BB. För hennes syster Sandra fick en bebis i går så då åkte hon och hämtade dom på sjukhuset. Jätte söt liten flicka. När Raymond och Malin hade åkt så då kollade vi på foton i från bröllopet. Sen så åt vi lite glass. Och nu sitter vi med lite popcorn <3 Jätte Gott igen då..<3 och nu tittar vi på Bröderna Karlsson. Har sett den flera gånger. Men den är jätte bra... Näe nu ska jag kika vidare. Ha det bäst. : )


klass fotot jag fick i går. jag står på mitten raden. tredje i från höger. : )

Kommentera

Publiceras ej