Onsdag!

0kommentarer

Tjenare!
 
I dag det onsdag och vi har sovmorgon till 10 över 9. Hur skönt som helst. Snart ska jag fixa till mig och äta frulle. Har jätte ont i halsen i dag men jag måste ta det lungt på idrotten annars kan jag bli sjuk. Hosta ont i halsedn ont i huvudet. Kan det bli värre? :O
 
Iallafall i dag så ska jag till skolan och sen ska jag hem efter skolan. Ingen träning i dag. Ska kanske hitta på något med någon. Kul Kul. Sen så måste man plugga lite också..
 
Nee nu måste jag fixa mig för Cornelia kommer kvart i.
 
Men vi ses sen om jag har tid.
 
OBS!
 
I går så var jag i skolan sen åkte jag hem och vilade och pluggade. Sen så var jag med Cornelia och vi knäppte lite kort och var ute med jide. Åt hamburgare. Också cyklade vi till Ishallen. Sen kom jag hem klockan 20 över 8.
 
Men nu måste jag värkligen gå...
 
Ha en bra Onsdag:)
 

Kommentera

Publiceras ej