SnÖ<3

0kommentarer

hej hej i torsdags så kom dom första snö flingorna. och hagel. Och i går så snöade det jätte mycket. Var typ snö storm. Åå jag längtar till när Hoforsbacken öppnar. Kan hoppa i mina pjäxor (stavning?) och sen i med dom i mina lila twintip. <3 Åå längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar längtar..

i går så var jag i skolan som vanligt. sen så efter skolan kom jag hem och då åt jag mellis och sen åkte jag till bellis. haha det rimmade. fast jag åkte till bellis och Amanda och Line. för att fira madde 20år. Madde har flyttat hemifrån och bor i en lägenhet som inte alla får plats i så då blev det kalas där hon bodde före;).

i dag så är det gameday. och egentligen ska jag spela 2 matcher med mina lag. men jag ska bara spela en. för vi är så många så man får inte spela alla matcher också tänkte dom nog att jag bara orkar en för jag har varit sjuk.
jag har samling klockan 09,30 så då måste jag gå upp nu för jag ska åka om 55 minuter kanske eller kvart över nio.
men ni får ha en bra lördag så kanske vi ses lite senare under dagen. Kram:)




Kommentera

Publiceras ej