7-0.....

0kommentarer

hej hej!!
 
i dag har det varit toppen.
Vaknar med mina nära och kära vänner. Sen färgat jossans hår och det blev skit snyggt.
Spelade match mot årsunda. Det gick super. Vi vann med  7-0 . skit roligt två vinnster på raken.
Och middagen i dag består av kyckling och potatisklyftor. <3
 
I mon ska man gå upp tidigt och åka på samling tror jag skulle vara där något med åtta men pappa höll koll på det där.. Det är samling kvart i åtta :)
Vi ska spela cup i sätra. Det ska bli jätte kul. Hoppas det går lika bra där som det gjorde nu i kväll. 
Vi ska möta:
09.30-10.15 Hudik/Björkberg IBK- Hofors IBK
11.00-11.45 Hofors IBK- IKSätra.
13.15-14.00 Hofors IBK - IBK Falun Ungdom
14.30-16.15 Hofors IBK - AF Aktivera
18.00-18.45 Söderhamns IBF - Hofors IBK
Det var alla våra matcher. 5st tror jag det är.
Kommer nog upptatera från mobilen i mon.
 
Ikväll ska jag äta god mat. Äta godis, kolla på körslaget, få någon överraskning från mamma för hon skickade sms och skrev de. Hon har varit i  stockholm i dag på tenta.. Hoppas det gick bra. Iallafall Ska jag också läsa lite bok. Kommer göra fler saker men dom kom jag på. :)
 
Ja det var lite.. Kommer kanske ta med mig kameran i mon annars får det bli mobil bilder. Men tror den blir med. asså kameran..
Nu ska jag gå och borsta mitt hår. Det är lite blött fortfarande..
Syns :)
 

 
 

Kommentera

Publiceras ej