Broren min :)

0kommentarer

HejHej!!
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt :) eller :/
Helt vanlig dag har det varit i skolan. fast vi fick sluta tidigare bara för att vi inte kan labba med vikarie. Så då fick vi det. Men dåå har vi ingen sovmorgon i mon ist.... :(
 
Efter skolan följde Jåsefin och Ofelia med mig hem. Vi åt nudlar också sjöng vi singstar. Jätte roligt var det :)
Sen gick dom till jåsefin och sen åkte dom på Leksandsmatch inte så intressant. Jag vet! Och pappa han är i Lekerolarena på Brynäs match. så fuskigt. Det är mer intressant iallafall än deras nyhet! :)
 
Sen så åt jag mat vid kvart över fem och sen åkte jag till broren min och Malin. Vi var hundvakt åt en liten valp. Kommer inte i håg vad rasen heter med hunden heter iallafall Lexy. Vet inte om hon stavas så men det låter så iallafall. Tror rasen heter amstaff något sånt...
Den var jätte söt. Dock fick jag inte någon bild på den så ja men det kommer nog någon nån gång till. kommer förmodligen träffa den igen :)
Också¨ska dom få en bebis. Alltså Malins syster Sandra. Det är hon som har valpåen också men den är inte riktigt liten utan den är ganska stor. också bet den mig men det gjorde inte ont. Det känder bara som att den nöp mig. 9månader är hunden bara så den har inte fått sina "riktiga" tänder än.
Sen när hunden gick hem med Sandra så kom Malins kompis Moa. Så vi satt i soffan och pratade. Sen så åkte hon hem. Och sen 20 över 8 kanske så kom mamma och hämtade mig. Och nu sitter jag här i soffan och "hänger" ;)
Ska kika på andra bloggar nu. Hörs ! :)
 
HAR INGEN ROLIG BILD:(
 
 

Kommentera

Publiceras ej