facebookgrejs!

0kommentarer

My Wesström: Min bästavän. Du och jag my. Vi är coola vi mot dom långa ;) älskar dig <3
Nora Ketola: Söt, fin, jätte rolig, underbar på alla sätt <3
Isabelle Hansson : jätte fin, duktig på att rida, bra på fotboll <3
Nina iren amdal: Pappas kusin, Jätte fin, rolig, saknad <3
Wictoria Heurlin: En grym tjej, Äger en jätte häftig och bra blogg på alla sätt, jätte fint utseende <3
Ida Matilda Blomdal: jätte fin, gammal "rast kompis på lillån" när jag red på din rygg :) <3
Cecilia Andersson: Kännde dig förut när vi gick på kyrkis. Kommer i håg speciellt när vi gjorde dom där tröjjorna och skrev  på varanndras ryggar. <3
Elna Andersson: Min underbara moster, snäll på alla sätt, är jätte fin, det finns så mycket saker som finns med dig <3
Linn Bäst Sörum: snäll, söt, fin.<3
Lia Ferlin: fin, snäll, söt, känner dock inte så jätte bra :/ <3
Linda bullebella Larsson: Snäll, var jätte fin på nobellfesten på skolan, jätte söt <3
Sofie Jansson: cool, min underbara roliga vän men det var ett tag sen nu när vi va :/ <3
Jessica Hedström: fin, snäll, söt, kommer i håg en dag jag kom till skolan och du kallade mig syster det var en underbar känsla men nu tyvärr så har vi tappat kontakten.:( <3
Wilma Kaskela:  Hur rolig som helst, kan skälla på cafeteriatanterna om man inte får ett glas vatten :) fin, snäll.<3
Anna Engelund: Känner dock inte men ser fram i mot att träffa dig någon gång vore jätte kul. <3
Madelen Henriksen: underbar, rolig, fin, min kusin, har jätte gott vatten hemma hos dig :) <3
Nathalie Lassi Söderblom: vet vem du är eftersom vi gick på kyrkis tsm. <3
Josefin Andersson: min cykel kompis samt klasskompis,Min roliga jossan, söt,fin osv....<3
Liv Unni Aagård: vet vem du är, har träffat dig ett par gånger, snäll, fin<3
Elin Nordström: Fin, underbar på alla sätt, lagade en underbar rätt på halv sex hos mig ett plus till varmrätten<3
Malin Magglin Vågberg: snäll, bra på fotboll, gick på kyrkis med dig och simmning och nu fotboll <3
Nathalie Kungen Larsson: Spelar i torsåker, duktig på innebandy, känner dock inte dig så jätte bra :/ <3
Frida Pallin: Var en sesong då vi chattade på msn men nu har vi tappat kontakten :/ <3
David Norling: Gammal klasskompis, kommer i håg när du och anuar bråkade hela tiden du hade en linjal och han en stol :) <3
Filip Sandin: ganska rolig, min nuvarande klasskompis :) <3
Martin Björklund: Vet inte vem du är men säkert snäll :) <3
Cagri Cimen:  rolig känner dig inte så bra men går i 7D :) <3
Hampus Lindberg: snäll, rolig, lite söt ;) <3
Daniel Rövik: Min coola kusin, saknar dig redan men vi syns i maj igen när du ska konfimeras (stavning?) har många minnen med dig <3
 
Det var ALLA!! hoppas jag inte glömde någon!
Nu blir det att sova eftersom man ska på IUP samtal kl 8 i mon bitti....
 
GODNATT!!!!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej