Färgning!!

0kommentarer

hej hej

nyss färgade jag jossans hår. hon ska ha choklad brunt hår. kommer bli jätte fint.

sov till halv10 i dag tror jag.
tittade på pettson och findus sen gick vi ner och åt lite frukost..
sen gick Jossan och ofelia upp igen. och jag klev in i duschen.
sen gick jag också upp och titta på pettson och findus.
sen gick vi till Jossan. nu är det klart med all Färgning.

om en stund ska jag hem och äta och sen åka på fotbollsmatch. kolla på a laget kanske sen ska jag också spela själv. vi ska möta årsunda. vi ska vinna. sista matchen för i år blir det i dag. och i mon ska man spela den första innebandy matchen fast den är inte i serien för det är bara träningsmatch på en cup i sätra.

nu ska jag kila . hörs!!





röd om läpparna bara för jag är torr..

Kommentera

Publiceras ej