Innebandy, Fotboll!

0kommentarer

hej hej !!
 
Förlåt jag vet att jag har blivit dåligare på att upptatera..
Men i bland så hinner man inte av att sitta vid datorn.
Men jag ska försöka att göra det varje dag iallafall.
 
I går var jag med ofelia efter skolan. Vi körde monsterjaga gick med hundar osv. Vi hade super kul.
Sen åkte jag hem vid halv sex och åt lite mat sen åkte man på träning. (fotboll) .
Kom hem sen och var super trött så hoppade jag in i duschen och sen tog jag på mig min pyjamas. Sen var jag så trött så jag gick och la mig efter en liten stund.
 
Idag så var jag i skolan och sen efterskolan kom jag hem åt två mackor med ost på sen åkte jag på innebandy träning. Och när jag kom hem så var den lilla busungen Erik och Anneli här och hon köpte jultidningar.
OM DU VILL KÖPA NÅGON JULKLAPP ELLER NÅGOT SÅ HÖR AV DIG SÅ KAN DU KIKA I MIN BRAIGA TIDNING FRÅN LEKSAKER TILL VUXENSAKER. NÄSTAN ALLT FINNS!
Sen så gick jag in i duschen och efter en liten stund gick dom hem.
 
och sen dess har jag typ inte gjort någon. Ska snart äta lite lasange. <3 super gott.<3
Nu ska jag kika vidare på datorn men vi får höras i mon :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej