Kanottävling

0kommentarer

hej hej !!
nu var det hela två dagarsen vi sågs :(
Men tyvärr har jag harft fullt upp hela tiden.
 
Kommer inte i håg vad jag gjorde i onsdags men i torsdags som var i går så var jag på brynäsmatch <3
Dom vann mot leksand med 6-0 tror jag det blev.
Jag träffade typ jätte många jag känner där. halva släckten min var där om inte mer. Vi är en Brynäs hockey familj / släckten .
Det var en grym match och jag gick med malin och raymond. vi gick hem till dom efter matchen och sen kom pappa och hämtade mig efter en stund.
 
i dag har jag varit i skolan och vi hade världens roligaste idrott tror jag. Super kul var den.
Och sen nu ska jag packa lite vidare. Jag ska på kanottävling i lidköping. Ska bli kul men vet inte hur det blir för jag har ont i halsen men man får hoppas att den snart går över.
 
Vi syns får se om datorn blir med annars bloggar jag från pappas mobil eftersom det går att göra det på iphone men inte på min :( men vi får se om jag får tag i mobilen. Ha det gött så syns vi :)
 

Kommentera

Publiceras ej