Påväg hem!

0kommentarer

Hej hej!!

Nu sitter jag i bilen på väg hem i från Lidköping. Vi har haft det jätte mysigt och trevligt. Och nu i dag på prisutdelingen så blev vi årets tävlings arrangör. Tusen tack för det. Vi fick ett fint pris. Ni kommer få se massa bilder sen när jag kommer hem. Men det kanske blir i mon för vi kommer hem vid nio kanske till och med vid tio halv elva om vi ska äta efter vägen. Så det kanske blir lite bloggning nu efter vägen med mobilen. Det har varit en grym helg men tyvärr kunde jag inte vara med på dagens lopp. Jag har blivit jätte förkyld och ont i huvudet och svårt att andas efter bara min joggning uppvärmning. Så det var inte bra. Men nu ska jag vila lite för jag mår inte så jätte bra. Ska kanske slå på OC det är en film. Men nu ska jag åka vidare så syns vi kanske lite senare. Ha det bra så länge. :)

Kommentera

Publiceras ej