Sorry, PARTY!!!!

0kommentarer

Nu var det 3 dagar sen vi sågs sist.
Förlåt. men jag har inte haft tid.
 
I fredags så gjorde jag:
Var i skolan och sen så vid halv 5 så var vi hos wilma. För vi skulle på minnesstund. Den gick bra.
Och efter den eller när vi åkte hem så var det kanske kvart i 6. och då frös man. Så sen så åkte vi till gotterian för att köpa godis. Till mig och wilma.
Sen så hade vi film kväll jag och wilma. Vi hade det jätte mysigt.
 
I Lördags så gjorde jag:
Jag lekte lite med Emil och Erik som kom på besök. Vi spelade innebandy, lekte jaga osv.
Sen när dom gick hem så åkte jag upp till stålringen. Vårat lag hade avslutning i fotboll. Så vi kikade på A-lagets sista hemma match för i år. Sen åkte vi upp till Haif stugan.
Vi "sov" där i natt eller aa... Först så spelade vi lite spel och "öl" leken fast vi körde med dricka. Sen så pratade vi och höll på... Sen körde vi en tävling. Mitt lag vi förlorade. Man skulle svara på nå papper fast vi svarade mest men vi kom sist... Sen var det tips prommenad men jag blev livrädd för första frågan så jag sprang in...
Sen så fick vi pris och jag fick en lila ljuslyckta. Sen höll vi på och spela spel osv...
Vi la oss inte föns kvart över 7 på morgonen. Dom som var vakna då var alla förutom Alma Svensson, Elin Nordström, Moa Kolvereid, Moa Öberg, Astrid Jacobsson. Dom sov.. Fast sen så råkade vi väcka dom när vi skulle sova för vi kunde inte vara tyst...
Sen så vaknade vi vid halv tio och då var kristian och victoria där. Sen så hade vi teori kl halv 12 sen så kom pappa kvart över 12 för jag skulle på kalas.
Vi hade ett överrasknings party för Roger som har fyllt 50 år. Det är mormors man.
Vi bowlade och åt på viva. Bilder och allt kommer sen. För att jag ska fixa lite först och lägga över en video. Som ni kanske får se ;)
 
Ni får se sen..
Nu ska jag fixa det så får ni se dom i dag eller i mon utifall jag råkar somna för jag är lite trött.. :)
Hejsvejs (:

Kommentera

Publiceras ej