trött??

0kommentarer

hej hej!!

i kväll här det varit toppen. vi har skrattat så vi blir en tomat i ansiktet..
det var super.
det börjar med att jag och ofelia äter tacos hos Jossan. sen gick vi hem till mig.

Jonna Elin och Alma kom vid tjugo över åtta. när dom kom gick vi upp på mitt rum. så tittade vi på en film. vi skulle kolla på en skreckfilm... men innan filmen hade börjat så skriker vi och är jätte rädd. Jossan var den ändå som kunde kolla. så hon fick stänga av. men hon hittade inte knappen.... vi var jätte rädda..
sen slog jag på en rolig Gilmour istället. sen så körde vi skp super kul:).
sen åkte dom hem kl 12 ungefär. och sen tittade jag och ofelia och Jossan på film och då sov jag på golvet...
nu har vi lagt oss och vi slog på pettson och findus. ett avsnitt är en kvart.. och dom somnade efter fem minuter....
jag tror dom sover ganska djupt för dom snarkar kraftigt...
men nu ska jag kika lite och läsa lite...
TYST OFELIA !!!!

kram på er:)


Kommentera

Publiceras ej