Vinst!

0kommentarer

Hej Hej!!
 
I dag har vi spelat match mot Falun IBK 99. Det gick super bra. Vi vann med 11-5. Super duktiga har vi blivit.
I dag fick jag spela center. Det gick rätt så bra faktiskt. den är en plats jag kan fortsätta på. Det var riktigt kul. Det var svårt i början men sen fick jag reda på vart jag skulle göra och allt så då gick det bättre. Det är så kul när man hör av en lagkamrat att man var duktig som center. Det gjorde mig nog ännu bättre :)
 
Iallafall efter matchen så åkte vi till lidl. Jag handlade nån stempel :) Och på den står det www.rovikkristin.blogg.se
Ni kommer få se lite bilder sen. Ska bara knäppa kort :)
 
Som vanligt så regnar det i dag också..... inge kul alls..
 
Nää nu ska jag kika mer tv och sen fortsätta dricka min cola :) Och knäppa korten så klart :) Ha det bäst :)

Kommentera

Publiceras ej