Bästa

0kommentarer

Hej snart kommer dom bästa tjejerna💕

Vi ska upp och kolla på lite handboll sen äta glass och hoppa lite studsmatta och mycket mer.

Mina tjejer heter Sandra och Sofie💕

Men jag vet att jag är jätte dålig på att blogga men jag håller mig alltid uppdaterad på videofy.me och där heter jag Anna Kristin Rövik jag hoppas att vi ses där. Men jag ska försöka blogga lite mer nu.
Men på tisdag och framåt i veckan kommer jag inte kunna blogga för då är jag i Norge hos dom bästa. Så vi ska flyga dit på tisdagen och sen ska vi flyga hem igen på söndagen tror ja.
Min kusin ska ta konfirmation så då ska vi dit❤
Jag har saknat dom så himla mycket. De var inte så länge sen sist vi träffades men man saknar dom ändå för dom är underbara.
När vi är där så ska jag faktiskt gå i skolan en dag i Norge för vi har prao så då ska jag vara där. Jag ska vara i årskurs 7 fast de är som 6an här i Sverige. Dom har inte lekis så dom börjar direkt på ettan. Men då går dom ist till tian. Hoppas ni förstår. Jag ska vara i samma klass som min kusin Ine så jag har någon att vara med❤

Men nu åker Sandra från sig då hon kommer snart och Sofie kommer snart hon med.

Hoppas att ni har lika vackert väder som jag och att ni kommer få en bra dag. Ha de gött så hörs vi kanske lite senare under dagen❤

Kommentera

Publiceras ej