GRINIG

0kommentarer

 
 
 
Nu är jag sur igen...
När jag ska lägga upp bilder så blir de ett kryss så jag kan tyvärr inte tips idag så jag får vell göra ett annat inlägg då...
 
Men i mon ska vi i alla fall hämta Kajsa. Vi ska vara hundvakt hela helgen. Vi ska även på kanot tävling nu i helgen i Västerås så då får Kajsa följa med. Vi ska kampa med hela våran klubb och folk i från andra klubbar vid kanot huset. På lördagen ska vi paddla i stan. De är en typ någon å eller älv? Jag var där förra året så jag vet hur de ser ut och så. Massa affärer är där å så man kan shoppa och de gillar vi. ;)
Vi ska på lördagen köra 75meter i centrumet där. Sen ska vi till husvagnarna som ligger en bit bort och där ska de vara en stafett på kvällen som jag ska vara med i. Då mixar dom lagen med andra klubbar och jag brukar ha otur så jag kommer med massa främlingar.. Men de lär vell gå bra. Sen efter de så är de grillkväll med alla som kampar där vi ska kampa så de blir mysigt.
Sen på söndagen så är de långlopp för mig kommer inte ihåg om de var 5km eller 6km. Men jag får de inte värst. Bellis, Moa, Rasmus & vet ej om dom andra killarna ska paddla de loppet, dom är då 98:or så dom ska paddla 1mil. Så det känns skönt att jag slipper de. Men nästa år gäller de för mig också att köra en mil..
Men de är långt till de. Så jag hinner träna till de.
Så de är de som händer i helgen.
 
Som sagt så kan jag inte ladda upp en NY bild så de får bli en gammal så länge.
HA DE GÖTT, HEJDÅ
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej