Hurtdag

1kommentarer

Idag här jag varit en riktig hurtbulle. Jag har först cyklat lite över två mil. Sen hem och käka och sen åkt jag igen till kanot träningen. Vi paddlade några kilometer. Sen åkte jag hem och duschade och åt mat. Nu har jag precis ätit upp min efterrätt så ja. Imon så ska jag måla mina naglar och blogga så klart och kolla på film och sen ska jag träna på kvällen. Sen kommer Sandra och ska sova här. Jag Alma Elin och Sandra ska till Valbo på tisdag och shoppa. Så nu har nå fått reda på lite om dom dagarna fram över. :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om så ja. De blir vell lite tråkiga inlägg.. Men jag uppdaterar iallafall :)
Vet inte riktigt badkar ska skriva så de är vell lika bra att avsluta...
Men ni får ha de gött. Hej då😊

1 kommentarer

Sandra :)

11 Aug 2013 23:15

Jaa, kommer verkligen att bli en grym dag. Asså nu lääängtar jag hehe.. ;)

Kommentera

Publiceras ej