Sjuk

0kommentarer

Hej i dag ät man sjuk.. De värsta som finns tror jag.. Idag skulle jag ha spelat innebandy match men då ville feber och svårt att andas komma... Idag har jag bara sovit och ätit frukost och lunch. Sen har jag fått lite saker av mamma igår och idag<3 Igår fick jag två Skit snygga tröjor av mamma för att hon var ledig så då åkte hon till valbo köpcentrum :) Sen i dag fick jag en fin "krya på dig blomma" (bilder kommer i slutet av inlägget). Och i går var det inte min dag heller.. Men kvällen var mycket bättre:) Då var vi in till Gävle och åt på Harrys :) Jätte Jätte god mat och mättsamt trodde att jag skulle spricka.. Till förrätt åt jag två vitlöksbröd. Det var de godaste vitlöksbrödet jag har ätit. Sen till huvudrätt åt jag oxfile och bea med pommes. Jätte gott sen kladdkaka till efterträtt:) Mätt blev man.. Men det var gott. Vi kom hem vid halv tolv. Och då laddade vi hem farmen och sen gick jag och la mig eftersom då modde jag redan dåligt..

Just nu spelar mitt innebandy lag match i sätra och dom leder efter första med 1-4 :) Jätte duktiga. Tur att jag hade moster Emma som kan rapotera:)

Men nu ska jag ta en dusch:) Så får vi höras. Ni får se bilder på mina saker sen för jag glömde knäppa kort innan jag skrev och då kommer allt försvinna.. Hejdå:)

Kommentera

Publiceras ej