Vad ska jag ha för rubrik?!

0kommentarer

Hej
 
Hemma idag igen. Men jag vet inte om jag har feber mer men jag hostar och har ont i magen.
 
Vid fem tiden i morse vaknade jag av att jag blödde näsblod...
När jag väl börjar blöda näsblod så är min näsa jätte känslig så jag får inte springa osv. för då kan jag börja blö konstigt nog?!
 
Idag blir de säker lika som i går. Soffa tv dag blir de nog. Kommer inte orka göra något annat. Jag måste bli frisk tills fredag iallafall. Då har vi friluftsdag i skolan också ska vi till mormor och Roger jag mamma och pappa och vi ska sova där över helgen. Vi ska fiska och åka skoter och mycket mer. Men de som sagt bara tisdag så jag hinner nog bli frisk. Men de gäller att vila för att bli frisk.
 
Vi får se i kväll om de blir skola i mon men de beror på hur jag kommer må under dagen för man måste vila en dag efter man var sjuk så man inte har kvar sjuk baciller. För då är det lätt att bli sjuk igen så vi får se. Kanske blir hemma i mon också för jag känner att jag har lite feber. Men man få se under dagen. Jag vill inte smitta någon de första jag gör när jag kommer till skolan.
 
De började i fredags när vi var i gävle och de blev värre å värre under kvällen sen på lördagen hade jag feber och även på söndagen och i går var de värst!  Men när mamma var sjuk blev hon också sjukast på tredje dagen.  Lika som jag..  Men hon blev friks på femte dagen. Men vi får se hur de går för mig på min femte dag. ;)
 
Mamma kommer hem vilken minut som helst för att göra lunch. Jag är ju hemmna själv och jag orkar inte göra lunch när jag är sjuk också får jag lite sällskap på samma gång. :)
 

Kommentera

Publiceras ej